Tuesday, June 8, 2010

since then, I realized.

Hello babies.

Currently, hidup aku macam dah serabut SIKIT. Huh? bukan sikit tapi banyak kott. study oh study. boring gile. uhhh! *sigh.
busy dengan study, creating my novel ( hey, what a novel-writer-wannabe huh? )
aku penat dengan rutin harian yang membosankan. nothing new in my life. oh ada! something new yang semakin membuatkan hidup aku bertambah serabut. Account executive dalam kelab Tunas Bistari. Boringggg!!!!
to be honest, aku tak suke dengan kerja tu. hari cuti sekolah pun kena pergi sekolah buat proposal dengan syazwan yang quite annoying. huh! *sigh again!
agenda utama aku bukak blog ni bukan nak merapu pasal kerja aku sekarang ni heh. hmph!
banyak benda aku dah cuba nak lupakan benda lama. surprisingly, i failed! aku tak tau benda apa lagi aku kena buat supaya aku lupakan. tak aku nafikan, benda tu punca dari sikap bodoh aku. hmph!
i'm tired. i'm surrendered. byebye.

No comments:

Post a Comment