Wednesday, March 17, 2010

spent time with my nephews and cousins.

Aku kat umah Muar. Saja nak stay up late doing nothing dengan cousin aku. Hmm. Mau cakap apa ha? Homesick? Hello! Aku balik kampung DENGAN FAMILY okay, lainlah kalau aku kena tinggal sini setahun dua, memanglah homesick habis. Okay, malam dah semakin tua. Actually, takdelah tua mana pun. Baru pukul 12 lebih. Kalau boleh, the whole night ni aku taknak tido. Okay! Mata jangan ngantuk! Esok balik p.gudang memang for sure aku tibai tido kat dalam kete. :D
Tadi, aku, Mirul, Yaya dengan anak anak sedara aku main bakar bakar sate. Tangkap syiokk! Kipas sana sini, buat baralah apalah. Actually, aku tak pernah sangat nak bakar bakar sate ke ayam ke. Yang aku tau makan, makan dan makan sampai aku kenyang dan blah macam tu je. HAHA.
Since I got nothing to say more, baik aku stop kat sini. Chioww.


Adieu. :)

No comments:

Post a Comment