Thursday, March 4, 2010

THIS IS MY MIRACLE.

Hello buddy! :)

My current mood now is.... err? What is my mood? Errgghh, I don't know. Entah kenapa tiba tiba je aku rasa macam nak....... macam nak makan pizza! Ouh, takpe takpe.. tunggu aku dapat duit undi siaplah kau pizza ;p
Rasa macam lama gila tak update blog. busy busy busy! itulah alasan aku dapat bagi. :D
Busy dengan diet, busy dengan exam yang menyerabutkan kepala otak aku, busy dengan scandal, pakwe. hahahahah! gila kau! aku mane ade scandal! apa lagi pakwe! heh. ;p
hah, bila time aku taknak update blog ade je bende yang aku nak cakap kat blog tapi bila dah laptop depan mata boleh lupa pulak apa nak type. hahaha. baru tadi kawan kawan abang aku datang rumah, merangkap budak budak sekolah aku. pergghh, rasa macam kembang tekak aku bila kawan abang aku tu eksiden masa nak pergi rumah aku. kulit kaki dia terkoyak, tapak tangan dia terkoyak... euuuwww! sian gileee!
okay okay! bukan ini topik utamanya, dah aku menyanyah ke topik lain. :D
buat hari ni, takde apa miracle untuk aku. cuma pergi sekolah, bayar duit undi kat si mimi ceti pempuan, ;p
hmmmm. dah malas pulak nak menaip. kay, byee.. :D

No comments:

Post a Comment