Sunday, August 1, 2010

you are making me to hate you.

Aku nak mulakan blog aku dengan marah. ya! marah! kat sini je aku boleh lampiaskan marah aku! aku gerammm!!! marahhh!!! rasa macam nak cepuk cepuk muke orang tu sampai semua gigi dia takde! kau kawan aku! aku tak sangka yang kau boleh buat macam ni. sampai hati kau.. kau kawan aku tapi kau buat macam ni kat aku? aku sanggup tak ada kawan macam kau daripada aku sakit hati tengok muka kau! kau sengaja nak cari perhatian kan? kau sengaja nak letup letup kan dada aku ni kasi marah! kau memang kawan yang paling suckss i ever met! baik kau pergi! pergi dari mata aku! aku tak nak ada kawan macam kau lagi! kau memang kawan paling suckkksss!!!
kau yang mulakan perang! ya! aku datang! aku akan bawak semua senjata aku! aku tak nak cari gaduh dengan kau! please stop! jangan buat aku benci kau! tapi makin hari kau buat aku makin benci dengan kau! dengan sikap kau! aku benci semua tuuu!!! aku benci segala gala nya kau! tolong jangan cari publisiti murahan kat sini! takde sape perlukan publisiti murahan kau tu!
ini permulaannya, kau betul betul cari nahas dengan aku! kawan jenis apa kau ni? sanggup kau tikam aku dari belakang? kau ingat kau sape? kau dah cukup hebat? kau memang tak guna!

No comments:

Post a Comment