Saturday, February 6, 2010

entri merapu.

Hi,

Hari ni aku nak buat pertandingan siapa yang paling cepat merapu. Okay, jangan hiraukan apa yang aku sedang merapukan, sebab korang sah sah tau yang aku ni kuat merapu. Yelah, memang ramai orang kata yang aku nak merapu je lebih. So, biarlah aku nak merapu apa pun kan. Yang kau sibuk sibuk sangat kenapa? Ni kan blog aku bukan blog kau. Kalau kau rasa kau nak kondem blog aku kat blog kau, go ahead, aku sikit pun tak heran. Janji aku tak nyusahkan orang. Okay, jari aku pun dah naik kebas sebab taip laju nak mampus. Asyik tekan backspace je. Almaklumlah, aku ni bukannya penaip terpantas di dunia. So, kenalah banyak kali tekan backspace. Aku nak cakap, cikgu PA aku dah kembali normal. HAHA. Anak murid kuang aja. HAHAHA.
Selama ni bukannya cikgu PA aku tak normal. Cuma, time belajar dia suka marah-marah. Tapi kali ni dah takde dah. Yeay! Bestnye lah haii. Takde aku asyik kena tengking je sebab tak faham.

Hmmmm.. Hujung minggu aku tak merayap mana-mana. Sebab aku bukan kaki merayap okay! Aku lebih prefer duduk rumah daripada merayau kat luar sana. Baik aku duduk rumah, main laptop tengok tv makan! Heh. ;p
Jap-jap aku berhenti jap. Nak bukak Facebook. Heh.

Okay. Dah dah. Aku nak pergi kedai cermin mata. Mataku semakin rabunnnn!! Ahhhh!! Tak nampak tak nampak! Tulisan yang kecik kecik yang selalunya aku boleh nampak, dah makin kabur dah. Tak nampak dah. Heh. Macam mana ni. Aku kena paksa abah hantar aku pergi kedai cermin mata supaya mataku boleh dirawat secepat mungkin. HAHA. Tengok, dulu aku biasa pakai font kecik kecik je. Ni dah kena tukar font yang besar besar. Hahah.

Heh, semakin meluat aku tengok budak budak kat MySpace asyik asyik nak mention pasal boyfriend diorang. Tak habis habis. Okay, aku tau part ni memang aku gerenti gila ah, dapat tamparan hebat dari anak anak dato' kononnye yang nak mengondem aku punye post. Kondemlah, aku tak heran. SIKIT PUN AKU TAK HERANLAH WEHH! Apa kau ingat blog kau hebat sangat ke? Tak payah nak bajek suci sangatlah kat dalam blog, tapi bila kat luar macam hampehh. LAGI SEKALI, KAU NAK KONDEM, KONDEMLAH WEHH! GUA TAK HERAN SIKIT PUN! Wahh, marah betul aku ni.. Ahh. biarkan, aku nak marah ke nak maki orang ke dalam blog ni, aku punye hal. Dah tu, kau nak suruh aku tulis dari atas sampai bawah pasal kau? Kau artis ke weh? Hebat sangat ke kau ni? Hakkkk puihhhh puihh puihhh! Erggghh, rasa macam nak ludah orang je sekarang ni. Heh!

Okay, okay! Aku tak isi blog aku ni dengan segala maki hamun yang haram jadah. HEH. Macam hape je... haha. I better stop here. Byebye.

:)

No comments:

Post a Comment