Wednesday, February 3, 2010

the victim!

Hi,

Seperti yang tertera tajuk kat atas, sekarang aku menjadi mangsa! Mangsa ape doe? Heh, budak lelaki kelas aku ramai yang suka kat Maisara, aku pulak yang menjadi mangsa, bukan mangsa godaan, setan! Aku menjadi 'mangsa' yang 'terpaksa' meng-kenen-kenenkan diorang-diorang yang menjadikan aku sebagai mangsa utama mereka. Mentang-mentanglah aku kat kelas rapat dengan Mai, aku pulak yang diorang jadikan 'mangsa'. Asal online myspace ke, Yahoo Messenger ke, mesti nak tanya-tanya pasal Mai. Cishh! Mengambil kesempatan sungguh! Kat sekolah memang budak ramai yang suka dekat Mai. Yelah, budak cantik memanglah ramai yang suka. Susah betul jadi budak cantik ni. Nasib baik aku tak cantik, kalau tidakkk.. Hhahaha. ;p

Haaa... Aku lupa nak cakap yang Mai tak jadik pindah sekolah teknik! Yeayyy! Bahagia betul aku. haha. Yelah, siapa yang nak kawan baik pindah sekolah. Heh. ;p

Okay okay. Better stop here. Bye. :)

No comments:

Post a Comment