Wednesday, February 3, 2010

Laughters.

Hey,

Hari ni tajuk bebelan aku ialah budak yang suka ketawa. Yeah, aku tergolong dalam golongan itu. Aku memang kuat ketawa. Again, AKU BUDAK KUAT KETAWA. Sampai cikgu-cikgu yang mengajar aku semuanya pelik tengok aku bila aku ketawa. Again, PELIK SANGAT KE? Cehh, ayat macam memerli. Tak! Akutakperlisapesape! Pandai koranglah eh baca ayat tu sendiri. ;p
Dekat dalam kelas, aku memang suka sangat ketawa. Bila aku cerita dengan kawan-kawan aku pasal ape ape yang lawaklah, tapi diorang bukannya ketawa sebab cerita aku, tapi diorang ketawa sebab aku ketawa. Aku kalau cakap sikit mesti nak ketawa. Mesti orang-orang kat luar ingat budak kuat ketawa ni tak pernah ada masalah. Cikgu aku cakap, aku ni suka ketawa, bermaksud aku tak ada masalah. Gilaa kau! Mana ade orang tak ada masalah. Semua orang ada masalah. Kalau ada jugak spesies macam tu, aku nak jadi macam korang korang yang tak ada masalahlah! Hmmm. ( Stop kejap, tarik nafas, okay turun )

Orang ingat aku tak ada masalah. Aku tegaskan, TAK! Aku normal. Aku pun ada masalah jugak. Buat masa sekarang, aku memang ada masalah. Banyak jugaklah. Kalau aku nak list-kan masalah-masalah yang melanda aku sekarang ni bolehkan? Bolehlah..bolehlah.. :)


1. Aku tak siap lagi homework sejarah aku.

2. Aku tak faham apa yang cikgu addmath aku ajar.

3. Hutang aku dengan Mimi tak langsai lagi.

4. Yuran sekolah, RM14.60 aku tak bayar lagi kat cikgu kelas aku.


Hmm.. Tu jelah kot masalah aku buat masa sekarang ni. Hahah. Mesti korang yang tengah baca ni, memaki hamun blog aku, "ceh! aku ingat masalah apelah pompuan ni" haha. Tapi aku tak maulah cite pasal masalah berat yang aku hadapi sekarang ni. Aku tak nak kecoh kecoh kat blog pasal problems aku. Kang, tak pasal pasal kena kutuk dengan golongan-golongan atasan dari aku. Yelah, cerita budak miskin siapa nak dengar kan? Baik aku batukan diri je. Aku nak teruskan hari aku dengan ketawa ketawa aku supaya orang fikir aku tak ada masalah. Alah, kalau diorang tau pun bukannya diorang kisah pun kan dengan masalah aku. Daripada aku bengang, baik diam diam je. Heh.

Okay, bye! :)

No comments:

Post a Comment