Friday, February 19, 2010

Err?

Hey, tau ape? Huh? Kena tau ke? Tak payah taulah ye. ;p

Tujuan aku tulis blog ni bukan nak mintak simpati siapa-siapa ( Ceh, ayat dah common sangatlah )
I'm not here for sympathy. But since you came into 'my world' you've succeeded make me lost my respect towards YOU. I'm not denying this, you're someone I know who was very cool with others. I know, you love her so much. Okay, seriously I don't know how much you love her. That's your business, not mine. Aku pun taknak maki maki kau, tapi kau ada bagitau kat 'kekasih' kau tu? Yang kau cakap arwah bangsa paling bangsat? Cukup bravo ayat kau tu. Perkataan 'bangsat' tu ke yang kau belajar masa kat sekolah? Ke University? Aku tau semuanyalah. Cara kau mengutuk arwah macam kau perfect sangat? Babe, you're not perfect at all. Macam ni ke cara kau nak menyedarkan aku? Hah? Aku tanya kau, macam ni ke caranya? Kau buat aku hilang rasa hormat dengan orang atasan macam kau. Manusia ke binatang kau ni? Orang dah meninggal tapi kau cakap arwah bangsa paling bangsat. Huh? Andai katelah kan, ayah kau meninggal, then aku cakap beliau adelah bangsa paling bangsat, kau marah tak? Sure, kau terus bukak ym maki hamun aku. Macam aku jugak, sape boleh tahan marah bila dah orang lain cakap arwah macam tu.

Kau nak buat aku sedar? Ouh ye? Kau berjaya, bro. Kau berjaya buat aku sedar betapa busuknya hati orang bandar macam kau. Kadang-kadang aku ni pun busuk hati jugak, takde sape perfect kat sini. Nobody is perfect. Kenapa mesti kau masuk campur dalam urusan aku dengan 'kekasih' kau tu? Sebab kau taknak aku sakitkan hati dia lagi? Macam tu eh? Bagusnya kau ni. Aku tau kau menaruh harapan gila babi kat dia. Siap warn aku jangan sakitkan hati dia lagi. Aku taknak main drama kat sini. Apa lagi pelakon utamanya kau. Kau buat kepala lutut aku menggigil sambil cakap, 'uwwhh, takut siakk!'. Agaknya kalau masuk ABPBH, kau mesti dapat anugerah pelakon terbaik. Takpun kau boleh menang oskar doe. Dari body language kau, liuk lentok badan kau, confirm boleh menang. Kalau dah menang nanti jangan lupa belikan aku blackberry satu. :)

Kau tak habis habis nak cari salah orang, macam kau perfect sangat. Aku tak kata aku perfect, aku mengaku yang aku pun suka cari salah orang, tapi sekurang-kurangnya aku tak sibuk masuk campur dalam urusan orang yang aku tak kenal. Sudahlah, ni bukan slot akasia macam kat dalam tv3 tu. Kau ingat aku ni bodoh sangat ke nak menipu aku. Kau marah kalau aku tipu kau, tapi bila kau tipu aku, ade aku maki hamun kau? Ade? Hah?
Sape yang main drama skrang? Kau tak penat ke? Jadi bajek bagus kat sini? Hah? Kita semua ni cuma hamba yang menumpang kat dunia ni. Kau jangan fikir kau boleh pegang dunia ni. Besar mana kau? Kau tak besar mana tak..
Jangan jadi mat perasan kat sini ah. Aku tau aku tak mampu beli baju ke kasut ke apa apa barang yang branded ah, aku tak mampu nak beli Louis Vuitton pnye brand, Prada sume tu.. Aku tak mampu, aku stakat layan pasar malam je, yang low standard sume tu. Aku jauh lebih miskin dari orang macam kau. Tapi aku dah cuba buang sifat busuk hati macam kau. SI BUSUK HATI. Kau cakap aku bangsat? Oh, Alhamdullillah. Semoga Tuhan rahmati hidup kau sekeluarga. And last but not least, do convey my regards to your parents. Bagitau kat parents kau yang aku mintak sangat-sangat supaya diorang boleh 'simpan' anak macam kau kat dalam kandang kambing.

Sadakallah'hul'azim...

:D

No comments:

Post a Comment