Thursday, February 18, 2010

GREATEST LOVE.

Okay, post ni aku tujukan untuk manusia tak sedar diri yang terlampau kaya yang kononnye bajek bagus, anak dato' hakk puihh!

Okay okay. Here we go, ape kau ingat kau kutuk aku dengan ARWAH kat blog kau, kau dah cukup hebat ah? Kau ingat hidup mati kat tangan kau? Eh! AKU TAU KAU KAYA TAPI KAU TAK BOLEH BELI HIDUP DAN MATI. DAN KAU NAK TAHU WISH AKU APE? AKU WISH KAU MAMPUS CEPAT. GRRRRR.
Manusia jenis apa kau ni? Orang dah meninggal pun kau boleh kutuk-kutuk suka hati bapak kau je. KAU INGAT KAU KAU BAGUS? HAKKKK PUIHHHH! Kalau muke kau handsome macam brad pitt takpe gak! Ni muke macam pecah rumah takpayah nak perasan macam kau tu handsome sangat! Greatest love? Bullshit sume tu! Geli tekak aku dengar. Pakcik aku lagi ensem ah dari kau. Bukan nak dibanggakan pakcik aku tu, tapi kalau tanya orang gile pun dia boleh bezakan mana hensem mana tak. Hah?! Dengar tu?! Gile! Sayang, orang kaya, tapi gile!
Jangan jadi bodoh nak membodoh-bodohkan aku dengan ARWAH sebab kau tu lagi bodoh dari orang yang tak pegi sekolah.

Aku rasa orang gila pun boleh hormat orang dah meninggal daripada anak dato' tak sedar diri macam kau. Takpelah, aku jadi orang kampung dari jadi orang bandar yang kononnye prasan hebat padahal tak hebat mana pun. Okay? Again, sorry kalau kasar sangat ayat aku ni. Tapi aku cuma menunaikan wasiat ARWAH untuk menyedarkan manusia macam kau. Okay? I'm done. :)



GREATEST LOVE?

1 comment:

  1. http://colourthemind.blogspot.com/2010/02/first-also-last-piece-of-you.html

    ReplyDelete