Friday, January 29, 2010

cerita agak kelakarlah. haha

Hi,

Aku rasa macam nak gelak balik je, bila teringat sorang kawan aku jatuh macam nangka busuk masa kat dalam lab bio tadi. LOL. Berdekah dekah aku ketawa bila tengok kawan aku tu terlungkup kat atas lantai dengan badan dia kat atas kerusi kayu yang dia duduk tu. Aduiii! Nak terputus urat perut aku masa ketawa. Memang hari yang kelakar gila! Aku tak nak mention nama dia, nanti dia bertambah-tambah-tambah bengang! Hahaha. Haduhhaaaiii... Gelak sakan aku dengan Mai tadi. And the best part is, bila si Badya buat dunkkk je bila tengok si kawannya jatuh terlungkup. Boleh pulak dia cakap,

'ehh ehhh ehhh.. kau ni,' ( lebih kurang macam tulah ) Lepas dia cakap macam tu, terus dia pandang depan, tak tolong langsung kawan dia yang mengerang kesakitan tu. Hahahhahaiii. Last last, si Mai yang tolong budak tu bangun. Tapi dalam tolong dia tu, dia sendiri yang ketawa. Siot je si Mai. Hahaha. Masa tadi kitorang belajar science pasal proprioreceptors, cikgu science siap cakap,
'budak ni ada masalah proprioreceptor ni,' Haduiii! Lagilah aku melekek-lekek ketawa. Sampaikan Pembantu Makmal, keluar nak tengok siapa yang jatuh. Dengan brader tu sekali ketawa.

Aduhhh.. Penat dah aku nak ketawa lagi. Lawak paling bodoh+sengal yang pernah aku tengok. Hadoiyaii. ;))
Yang budak tu, dia tengok aku ketawa tak berhenti, dia cakap,

'fea, janganlah ketawa lagi, baik baik aku tak bengang nanti aku bengang kang,' makinlah aku ketawa tengok muka dia. Adui! Tak boleh blah betul budak ni. Hahhahaa.

LotsOfLaugh;
Budakpalingsengal. :D

No comments:

Post a Comment