Tuesday, January 19, 2010

penat tunggu abang aku balik! ;p

Hi,

Hmm, baru habis bereskan satu rumah. Guess what? Hari ini dalam sejarah, aku masak sardin! haha. Mesti ada orang kutuk aku sekarang ni, "eleh, masak sardin pun nak kecoh kat blog!" heh! What do I care? Aku punye blog, suka hati aku lah nak merapu apa pun. Susahkan kau? Tak puas hati? Nak gaduh? Kau tunggu luar pagar nanti! ;p

See, aku dah meraban ni! Habis je siapkan satu umah sume, ambik handphone yaya pakai sumbat handfree kat gegendang telinga, dengar lagu 'Hey There Delilah'. Tangkap syiokkk!
Umah aku tak sapu lagi. Tunggu abang aku balik dari sekolah. Heh? bila dia nak balik ni? Grrr.
Online ym sekali, chatting dengan brader aimon aku. haha. Aimon! I mentioned your name, so be my follower okay? heh, publisiti murahan gila bapak siot. haha

Dengan melayan kepala otak Aimon yang gila sewel ni. Bhahaha. Jangan marah! Cehh, kenape I asyik mention name u je ni Mon? Jangan bangge eh? Hahah.

Okay okay. Aku stop kat sini. Chiowww! ;p

No comments:

Post a Comment