Tuesday, January 19, 2010

Hi.

Hi,

Blog baru? Ye, blog lama aku dah delete. Aku malas nak update yang lama. Mesti korang curious kenape aku delete blog tu. Dahlah, aku malas nak bukak cerita lama. Orang pun tak habis habis nak hentam aku. Takpe, aku tak kisah. Tak marah pun. Mulut diorang, mana aku boleh staple. Kalau boleh, dah lama aku buat. Eishh. Kenapa sedih sangat je bunyi post aku ni? Heh? Haha. Cheer lah wehh! Kau bukan lemah, fea oii. Semangat! Itulah perkataan yang Maisarah bagi kat aku. ;p
Thanks a bunch Mai! Love you! ;)

Okay, blog ni khas untuk golongan biasa biasa je. Siapa yang rasa diri dia biasa, baca. Okay? Siapa yang rasa diri dia "bagus" boleh tolong blah. ;p
Entah kenapa masa tengah menaip ni, aku rasa sayu jeee. Ntahlah.. Apa yang sayu pun aku tak tau. Bila aku ingat balik apa yang dah jadi, aku rasa macam nak terjun bangunan 30 tingkat. Rasa macam "tak guna betul!" Entah sape yang tak guna aku pun tak tau. Tapi apa yang jelas sekarang, aku happy. Aku dengan Hudha. Aku harap kita kawan sampai bila bila. :D
Kalau boleh, aku tak nak ada kawan baik lain. Cuma HUDHA. Walaupun dulu aku tak suka dengan dia, tapi sekarang kitaorang kawan baik. Ye.. Baik sangat. :)
Kalau agak agak sape sape yang tak suka blog aku ni, and rasa macam nak kondem boleh berambus. Sebab ni blog aku bukan blog bapak kau! Okay? Fine. :)
Terang terang aku buat address aku www.iniblogakubukanbapakkau.blogspot.com/ heh. Ntahlah, yelah kot aku punye address. ;p

Blog ni, aku nak update khas untuk lirik dan muzik. Sebab aku rasa aku suka muzik. Itu saja untuk kali ni.

AGAIN, FOR THOSE YANG RASA DIRINYA "BAGUS" JANGAN BACA BLOG AKU! AKU PIJAK MUKA KAU NANTI!

No comments:

Post a Comment